Loma-aikana 23.5.2025-8.6.2025 toimituksissa voi olla viivettä. Tilaukset pyritään lähettämään 7 arkipäivän kuluessa.
Yleistä
Harmonikkapaja Janne Vänskä
Hiltusenahontie 5C
83500 Outokumpu
Y-tunnus: 2831683-2
Asiakaspalvelu:
janne@harmonikkapaja.fi
p.0440293512
Harmonikkapaja myy tuotteita yksityishenkilöille ja yrityksille Suomessa. Ehtoja sovelletaan tilauksiin verkkokaupasta sekä muuhun etämyyntiin.
Nämä toimitusehdot ovat voimassa 10.2.2024 alkaen.
Tuotteet ja tuotehinnat
Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron, ellei muuta erikseen ilmoiteta. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. Harmonikkapaja pidättää oikeuden perua tilauksen, jos tuote on myyty virheellisellä hinnalla hinnoitteluvirheen, järjestelmähäiriön tai muun vastaavan virhetilanteen vuoksi.
Tilaaminen
Voit tilata tuotteita verkkokaupan kautta. Kaikkia myymiämme tuotteita ei ole näkyvissä verkkokaupassa, joten saatavuutta ja hintatietoja kannattaa aina tiedustella asiakaspalvelusta. Tilatessasi verkkokaupastamme tai muulla tavalla etämyyntinä, sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitus- ja etämyyntiehtoihimme. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme.
Verkkokaupalla on oikeus olla hyväksymättä tilaus syytä ilmoittamatta. Verkkokauppa ei takaa, että sivuilla näytettäviä tuotteita on saatavilla. Verkkokauppa pidättää oikeuden tilauksen perumiseen myös selvien hintavirheiden osalta. Selvällä hintavirheellä tarkoitetaan tuotteen hinnoitteluvirhettä verkkokaupassa siten, että tuotteen hinta poikkeaa niin merkittävästi tuotteen suositushinnasta, että asiakkaan katsotaan ymmärtävän virheellisyys hinnassa.
Maksutavat
Verkkokaupan maksuliikenteestä vastaa Klarna Bank AB. Maksutapana on Klarnan tarjoamat helpot ja turvalliset verkkopankki- ja korttimaksut sekä Klarna Lasku. Täydelliset Klarnan sopimusehdot löytyvät https://www.klarna.com/fi/ehdot/. Myös muista maksutavoista voidaan tarvittaessa sopia (esimerkiksi lasku yritysten isommissa tilauksissa). Suorituksen tultua perille tilillemme, pakkaamme tuotteet ja lähetämme ne Matkahuollon kautta.
Tilaus- ja maksuvahvistus
Onnistuneen tilauksen jälkeen saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen. Saat myös viestin, kun maksusuoritus näkyy meillä ja tilaus on käsitelty. Jos emme pysty toimittamaan kaikkia tuotteita, ilmoitamme siitä sinulle sähköpostitse.
Toimitus ja toimituskulut
Käytettävissä olevat toimitustavat näkyvät verkkokaupan kassalla.
On asiakkaan vastuulla pitää huolta, että yhteystiedot ovat tilauksella oikein. Vääristä yhteystiedoista aiheutuvat kulut ovat asiakkaan vastuulla.
Valittaessa toimitustavaksi ”Nouto”, on noudosta liikkeeltämme sovittava erikseen asiakaspalvelun kanssa.
Mikäli kaikki tilauksen tuotteista eivät ole heti toimitettavissa, asiakas voi pyytää jakamaan tilauksen, jolloin puuttuvat tuotteet siirtyvät uuteen tilaukseen. Tilauksen jakamisen seurauksena syntyvän uuden tilauksen toimitus on lisämaksullinen.
Kuljetuksessa vaurioituneet paketit
Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.
Toimitusaika
Tehtyjä tilauksia toimitetaan arkipäivisin. Pyrimme lähettämään tuotteet 1-4 arkipäivän kuluessa. Toimituksia ei välttämättä tehdä loma-aikoina tai toimitusaika voi olla merkittävästi pidempi, mutta ilmoitamme tästä verkkokaupassamme. Varastosta löytyvien tuotteiden toimitusaika on yleensä 3-8 arkipäivää, tilaustuotteissa pidempään saatavuudesta riippuen. Jos tilauksen toimittaminen viivästyy, olemme asiakkaaseen yhteydessä mahdollisimman pian. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Emme vastaa tavaran kuljettajasta johtuvista viivästyksistä.
Peruuttamisoikeus, palautusehdot
Asiakkaalla on kuluttajasuojalainen mukainen oikeus palauttaa koko tilaus tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Palautettavat tuotteet tulee olla alkuperäispakkauksessa ja myyntikelpoisia. Mikäli tuotetta on käytetty tai tuote ei ole alkuperäisessä kunnossa, palautusta ei hyväksytä. Asiakas vastaa tavaran arvon alentumisesta. Asiakkaalla on kuitenkin oikeus avata paketti ja tarkastaa tuote ilman palautusoikeuden menettämistä. Tuotteen noutamatta jättäminen ei ole hyväksytty tapa palauttaa tuote ja veloitamme noutamatta jääneen paketin aiheuttamista kustannuksista.
Tuotteen palautuksesta tulee sopia etukäteen sähköpostitse, jolloin toimitamme ohjeistuksen palautuksesta. Tuote on palautettava viivytyksettä viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Asiakas vastaa tuotteiden palautuskustannuksista.
Palautusoikeus ei koske asiakasta varten tilattua tuotetta, asiakkaan vaatimusten mukaisesti valmistettua tai muunneltua tuotetta (esimerkiksi paljesuoja neppareilla mittojen mukaan, paljelukot/palkeensulkijat mittojen mukaan, mittaan leikattu bassoremmi, mittaan leikattu huopanahka), metritavarana myytäviä tuotteita (esimerkiksi paljenauha ja -tiiviste) tai tilatun painon mukaan myytäviä tuotteita (kuten kielivaha ja liimat).
Palautettaessa tuotteesta maksettu hinta hyvitetään, kun olemme vastaanottaneet ja tarkistaneet palautetun tuotteen.
Palautusoikeus ei koske yritysasiakkaita.
Vialliset tai puuttuvat tuotteet
Tarkistathan toimituksen sisällön heti sen saatuasi. Jos jokin tuote puuttuu, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian asiakaspalveluumme.
Jos toimittamamme tuote/tuotteet on virheellinen, otathan yhteyttä viipymättä tuotteen palautusta varten, viimeistään 14 päivän kuluessa.
Vaihdamme vialliset tuotteet/tuotteen uusiin mahdollisuuksien mukaan.
Jos vastaavaa tuotetta/tuotteita ei varastossa ole, palautamme rahat tuotteesta viipymättä heti sen jälkeen, kun olemme vastaanottaneet sen ja todenneet sen vialliseksi.
Vaihtooikeus
Tuotteilla ei ole vaihto-oikeutta, mutta voit palauttaa tilauksesi tuotteita em. Palautusehtojen mukaisesti 14 vuorokauden sisällä ja tilata uudet tuotteet tilalle verkkokaupasta normaalisti.
Erimielisyydet
Osapuolet pyrkivät neuvottelemaan erimielisyyksistä, mutta mikäli osapuolten välillä ei synny sopua, on kuluttaja-asiakkaalla oikeus saattaa tästä sopimuksesta syntyvät erimielisyydet kuluttajaneuvonnan tietoon tai riita-asian kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Asiamieskuluja ei korvata, koska kuluttajaneuvonta ja kuluttajariitalautakunta tarjoaa veloituksetta apua erimielisyyksien ratkaisemiseen.